-> Velká finanční půjčka od 40 000 do 60,000 000 Kč s nízkou úrokovou sazbou. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné dodací podmínky. Ke každé žádosti přistupuji samostatně, což umožňuje téměř všem žadatelům získat tuto půjčku. Několik minut po odeslání vaší žádosti víte, zda vám mohu tuto půjčku poskytnout. Pro více informací napište na email:kdfin11@gmail.com Více zde ...
anketní otázka
Co říkáte na skladbu programu 20. ročníku Jarmarku
Lubomír Chytrý, daňový poradce evidenční číslo 3625, nabízí své služby v následujících oblastech:
Zahradní 322, 679 72 Kunštát Tel.: 607 773 607 Email: chytry.lubomir@tiscali.cz
nabízí následující služby: - daňové poradenství - zpracování daňových přiznání a hlášení - daňové kontroly, jejich příprava a minimalizace vzniklých pokut a penále - zastupování při jednáních se správcem daně - vedení účetnictví - poradenství v oblasti účetnictví - zpracování mzdové agendy
Tak nevím. Dneska jsem se dozvěděl o druhé petici a zdá se mi, že se z toho stává fraška. Co se týká R43: to už tady asi nikdo z nás nebude, než bude R43 hotová...
renegate
15:08 - 11.19.2004
Proboha lidi,probuď te se!!!! Nechápu ty, kteří ani pořádně neví o co jde a staví se k tomu tak negativně!!!!!!!!!!!! Musíme si uvědomit jednu věc a to , že Kunštát respektive silnice která povede přes Kunštát ,bude hlavní připojovací tepnou k připravované rychlostní silnici R34! To znamená,že veškerá doprava ze Žďárska a Havlíčko Brodska,bude jezdit přes naše město. To snad chcete aby veškerá doprava jezdila přes náměstí????!!!!!! Všude se snaží aby doprava byla vyvedena z města přes obchvat a tady tomu bude zřejmě naopak! Přeji všem kteří bydlí kolem "19" čerstvý vzduch a ničím nerušenou dobrou noc.
rejdi
13:47 - 11.18.2004
tak to prrrr kunstatský obchat nema ani trochu cenu nač???? Kdyby byl Kunštat velkej neřeknu slovo ale takhle je to k ničemu a řikaji to více lidi nechapu čí to byl zase užasnej nápad. rozhodně néééé
rejdi
13:47 - 11.18.2004
tak to prrrr kunstatský obchat nema ani trochu cenu nač???? Kdyby byl Kunštat velkej neřeknu slovo ale takhle je to k ničemu a řikaji to více lidi nechapu čí to byl zase užasnej nápad. rozhodně néééé
Tofoj
19:48 - 11.16.2004
Blbost. Ať to nechají jak to je. Myslím si, že z města by se ztratil "život" a navíc to může mít již avizované negativní důsledky na ekonomiku. Bojím se také zničení krajiny a skutečnosti, že by se zkrátka jezdilo po obou silnicích - provoz by tedy byl jak přes Kunštát, tak i za Kunštátem.
občan
9:55 - 11.16.2004
Já osobně si myslím, že tato stavba je typická otázka pro místní referendum, protože ovlivní život v Kunštátě na mnohem delší dobu, než je jedno volební období zastupitelů. Taky ke stavbě hned nedojde. Mám obavy, aby petice „proti“ nezpůsobila, že malá skupina „taky ekologů“ nezpůsobila, že se obchvat nepostaví. Jaký je Váš názor a jaké jsou názory dalších podnikatelů a skupiny nezávislých v zastupitelstvu?
Autor
9:41 - 11.16.2004
Prosím, čtěte příspěvek od zdola nahoru. Celé se to do jednoho okna nevlezlo. Děkuji.
Autor
9:39 - 11.16.2004
I tento obchvat může časem zachránit lidské životy v obcích od Sychotína dále k Olešnici prostě tím, že se záchranná služba dostane k nemocnému rychleji než po klikatých silnicích, i když nemusí jet omezenou rychlostí. Myslím, že i záchrana lidských životů stojí za to. Je známo, že pokud není poskytnuta akutní péče do max. 20 minut, tak ve většině případů klesá úspěšnost poskytnuté pomoci. Taky by nedocházelo k ohrožování chodců a hlavně dětí při zvýšeném provozu. Co na to obyvatelé okolních obcí, kterých se to bezprostředně netýká?? Taky chtějí při svých návštěvách supermarketů v Bně, Blansku, Boskovicích jezdit přes Kunštát a budou tím podporovat podnikatelské aktivity v Kunštátě? Tedy volba "Lipůvka, nebo Černá Hora". I v Letovicích by byli lidé nešťastní, kdyby současný provoz byl veden přes náměstí. Tak myslete na budoucnost. Taková věc není otázka několika let a zájmu některých jednotlivců, ale je to koncepční rozhodnutí. Známe z minula různé klikaté silnice, kdy se ve jménu zájmů jedinců komunikace vedly oklikou a objíždělo se "starostovo pole".
Autor
9:39 - 11.16.2004
A pokud nejsou a nezajímá je to, tak proč nás zastupují. Je zajímavé, že se tvrdí, že by se musel měnit územní plán. Já ale vím, že územní plán s touto komunikací počítá, viz. zdůvodnění staveb výše. Tak někdo mluví nepravdu. Na závěr bych se zeptal, chcete jako občané Kunštátu jít cestou a dostat se do situace ve které je Lipůvka??? Nebo Lažany, kde se asi před 30 lety taky modernizovala silnice???? To je lepší životní prostředí??? Nebo je lepší bydlet v prostředí jako Černá Hora a raději organizovat a vylepšovat podnikatelské aktivity bez nárustu místního provozu???? Kdo bude chtít Kunštát navštívit, ten to udělá i při postaveném obchvatu. Je jasné, že většina řidičů nebude dodržovat omezení rychlosti, protože jinde bude moci jet rychle. Silnice první třídy má vést mimo obce, protože je to hlavní silnice, je na ní velký provoz a jezdí tam velká vozidla. To je charakteristika typické hlavní silnice. Omlouvám se za poněkud dlouhý příspěvek, ale nemohu se k tomuto tématu nevyjádřit. Žádám ostatní návštěvníky tohoto webu aby se také vyjádřili. Případně zorganizujeme zase petici opačnou "Za kvalitní a klidný život v Kunštátě". Má se o tomto tématu jednat na příštím zastupitelstvu, tak sledujte, jak se zachovají naši zastupitelé a pomozte jim svými názory. Rád bych slyšel argumenty proti obchvatu, abych mohl posoudit, proč NE. . Ještě bych na závěr připomenul jeden lidský argument. I tento obchvat může časem zachránit lidské životy v obcích od Sychotína dále k Olešnici prostě tím
Autor
9:38 - 11.16.2004
To by si mohl současný starosta i někteří zastupitelé a pracovníci radnice pamatovat, protože byli na radnici již tenkrát. Co se týče omezení podnikatelských aktivit, tak ať někdo napíše, co mu přineslo zvýšení provozu mezi Kunštátem a Letovicemi při této objížďce. Jak se mu zvedli tržby a kolik získal dalších zakázek. Pokud to neví, tak si to budeme moci na jaře zopakovat, až bude objížďka znovu, protože se bude opravovat most u Svitávky. Ze zvýšeného provozu jste si mohli udělat představu, jak to pak bude vypadat. Myslíte, že ty velké kamiony budou někde v Kunštátě zastavovat??? Co další velká vozidla, Ty mají taky možnost někde zastavit???? Kolik zastavilo osobních aut??? Všichni pouze projíždí. A argument o ochraně životního prostředí je taky postaven na hlavu. Zvýšení hluku a zvýšení exhalací taky není zanedbatelné. A co bezpečnost dětí a chodců??? Myslím si, že je důležitější životní prostředí, ve kterém žijí občané, než ochrana ryb, žab a rostlin v kousku údolí Petrůvky. Nejde tu spíše o to, aby se realizovala stavba nového rybníku v údolí pod zámkem nebo jiné stavby v lokalitách plánované komunikace??? Kdo povolil nové stavby v okolí benzinky v Sychotíně, když se vědělo, že tudy má vést plánovaný obchvat??? Je zajímavé, že v prostoru u "Bílého kříže" se stavět nemohlo z tohoto důvodu. To by měl vysvětlit stavební úřad a starosta. Zastupitelstvo se v Kunštátě zase tak nemění, aby nebyli informovaní, co je kde plánováno. A pokud nejsou a nezajímá je to, tak proč nás za
Autor
9:37 - 11.16.2004
Tak jsem z novin zjistil, že Kunštátští píší petici proti stavbě silničního obchvatu města. Prý dojde k narušení krajiny a dále budou omezeny podnikatelské aktivity v Kunštátě. Já si to nemyslím. Právě naopak. Dojde časem vlivem k nárustu provozu k omezení kvality života v Kunštátě. Provoz na silnici bude narůstat stále. Na tom žádná petice nic nezmění. Po postavení čtyřproudé komunikace mezi Brnem a Mor. Třebovou dojde k rapidnímu nárustu provozu vozidel směrem od Brna. Jinak by se asi nestavěla, že, kdyby po ní nic nejezdilo. Tím dojde k tomu, že dopravní obslužnost regionu od Poličky, Bystrého, Nového Města n. M., Bystříce n. P., Olešnice a blíže ke Kunštátu bude po této komunikaci od Kunštátu, protože auta nebudou jezdit po starých silnicích směrem od Tišnova a Bíteše, ale po moderní komunikaci od křižovatky mezi Sebranicemi a Voděradami po silnici první třídy. Tedy vše pojede trychtýřem přes Kunštát. Jak to bude vypadat až bude silnice v provozu, jsme mohli názorně vidět při objížďce mezi Letovicemi a Sebranicemi. To jsme ale viděli jenom polovic, protože v opačném směru vše jezdilo přes Boskovice. Modernizací komunikace na Boskovice a Prostějov dojde i ke zvýšení příčného provozu od Žďáru n. S. do Prostějova, protože jinde se vybudují obchvaty a tak se bude komunikace více využívat. Kdyby se nepředpokládal nárust provozu, proč by stát nabízel stavbu obchvatu??? Jestli mne paměť neklame, tak obchvat byl plánován již více než před 20 lety. To by si mohl současný starosta
Copyright 2003 - 2004 Kunstat.cz & Kunstat.net Všechna práva vyhrazena by Kunstat.cz.
Optimalizováno pro MS Internet Explorer 6.xx.
Dopuručené rozlišení 1024x758 bodů a více. Vytvořil Pavel Simon & Zbyněk Velecký.