-> Velká finanční půjčka od 40 000 do 60,000 000 Kč s nízkou úrokovou sazbou. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné dodací podmínky. Ke každé žádosti přistupuji samostatně, což umožňuje téměř všem žadatelům získat tuto půjčku. Několik minut po odeslání vaší žádosti víte, zda vám mohu tuto půjčku poskytnout. Pro více informací napište na email:kdfin11@gmail.com Více zde ...
anketní otázka
Co říkáte na skladbu programu 20. ročníku Jarmarku
Lubomír Chytrý, daňový poradce evidenční číslo 3625, nabízí své služby v následujících oblastech:
Zahradní 322, 679 72 Kunštát Tel.: 607 773 607 Email: chytry.lubomir@tiscali.cz
nabízí následující služby: - daňové poradenství - zpracování daňových přiznání a hlášení - daňové kontroly, jejich příprava a minimalizace vzniklých pokut a penále - zastupování při jednáních se správcem daně - vedení účetnictví - poradenství v oblasti účetnictví - zpracování mzdové agendy
Nevidím nic špatného na zájmu ochránit zdraví a životy dětí, chodců a cyklistů. A myslím, že toho nikdo nevyužívá a nezneužívá. Není to ale rozhodně jediný argument pro výstavbu obchvatu. Píšete, že je to věc, o kterou se opírá většina lidí. A jakou většinu lidí máte na mysli? S kolika lidmi jste o tom mluvil? To máte pravdu, že vybudování obchvatu v takové podobě, jaká je teď, není jediná možnost. Ale to spousta lidí vůbec neví. A nezná podrobnosti. Zatím jde jen o studii. Jakou variantu řešení dopravní situace by jste navrhoval, která by zároveň zajistila větší bezpečnost na úseku u školy? Ikdyž jsem pro obchvat, tak vím, že nebude mít jen samá pozitiva, ale i negativa. Jde o to, aby negativní dopad na přírodu i lidi byl co nejmenší. Myslím, že pro Kunštát bude každopádně lepší, když obchvat mít bude než když ho mít nebude. Pokud chcete, tak se dostavte na zasedání zastupitelstva a můžete se doslechnout další informace od zástupců z Ředitelství silnic a dálnic v Brně.
PS: přečtěte si dopis od pana Ing. Pěty pod článkem o obchvatu v Rovnosti z 10. listopadu na tomto webu
Pavel
18:50 - 11.23.2004
To: JT
Ano, je to pouze věta vytažená z kontextu, ale je to také věta, o kterou se většina lidí opírá, když chce prosazovat stavbu obchvatu. Souhlasím s tím, že úsek z náměstí k Základní škole je zejména pro děti nebezpečný, ale chtěl jsem také naznačit, že vybudování obchvatu není jediná možná varianta, jak tento úsek udělat bezpečným. A s těmi benzinkami je to přesně tak. Příroda neutrpí pouze stavbou obchvatu, ale také stavbami kolem této silnice, kterých zajisté nebude málo...
Pavel
18:44 - 11.23.2004
To: JT
Ano, je to pouze věta vytažená z kontextu, ale je to také věta, o kterou se většina lidí opírá, když chce prosazovat stavbu obchvatu. Souhlasím s tím, že úsek z náměstí k Základní škole je zejména pro děti nebezpečný, ale chtěl jsem také naznačit, že vybudování obchvatu je jediná možná varianta, jak tento úsek udělat bezpečným.
Petra
21:19 - 11.22.2004
Já jsem PRO obchvat. Nemyslím si, že tady chce někdo strašit občany. V dnešním počasí jsem si netroufla jít s kočárkem kolem domu pana Sedláka na náměstí. Zdá se to kousek, ale někdy je to dost nepříjemný úsek hlavně, když je velký provoz. Ten bohužel opravdu stále roste a řidiči nejsou moc ohleduplní. To se můžeme podívat, jak se jezdí po silnicích na často nabouraném zábradlí u školy. To radeji ať tito bezohlední řidiči, které nikdo nezmění, jezdí radeji po obchvatu a naše děti mohou v klidu chodit sami do školy. Ddyž uvážíme, že si nikdo z nás nedovede ani ve snu představit, jaký provoz bude za 10 až 15 let mělo by naše rozhodnutí být opravdu hodně promyšlené. Já jsem teda na 100% PRO, protože mám děti a těch se tahle otázka bude za pár let týkat také.
JT
20:38 - 11.22.2004
To Pavel:
Koukám, že jste vytrhnul pouze jednu větu či jeden argument z kontextu a na tom zakládáte svůj nesouhlas. Bojíte se taky, když na Vás dělají Bu-Bu-Bu, že když se postaví obchvat, tak tady budou benzinové oázy?? Bál jste se a brečel nebo jste se smál??
Pavel
19:28 - 11.22.2004
Jsem PROTI vybudování obchvatu! Dříve jsem patřil k sortě neutrální. Když se ale dočítám, jak mohou v případě neschválení výstavby obchvatu umírat naše ženy a děti, tak nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Tady se někdo zřejmě nesnaží jen vyjádřit svůj názor, ale zejména postrašit rodiče, jejich děti, vnuky a vnučky. To abychom se pomalu začali bát vyjít na ulici, nemyslíte?! A mezi těch 1300 lidí, kteří žel Bohu nalezli smrt na silnicích a dálnicích, patří celých 89 % mezi posádku vozidla! Až teď si mohou občané Kunštátu a okolí udělat obrázek o tom, jak "významné" a nebezpečné může být vybudování tohoto obchvatu.
Ladislav Dostál
16:18 - 11.22.2004
Zatím zemře na silnicích "jen" 1300 lidí ročně. Ladislav Dostál
Ladislav Dostál
16:17 - 11.22.2004
muset projet. Pak i těch pár podnikatelů, co tady ještě zbylo, bude mít vyhráno. Ti, co o kulturu, keramiku či sport mít zájem nebudou a jen převážejí lidi a zboží sem a tam, nebo jen jedou odněkud někam, nechť si klidně naše město míjí. Od nich na novém obchvatu města nebude hrozit, že pod jejich koly zůstane život někoho, kdo šel jen do práce, ze školy či kostela, zasportovat si nebo za zábavou do cukráren, hospůdek a mnoha restarací současných a třeba nově zřízených na náměstí i mimo něj. Podnikám v oblasti cestovního ruchu 15 roků, projel jsem mnoho krásných evropských míst. Obchvaty existují samozřejmě u velkých měst, ale také u menších a malých. A to v úžasné norské přírodě, ve Francii, Rakousku, Toskánsku i jinde. Nakonec nemusíme jezdit tak daleko-nedávno jsem sjížděl z obchvatu Černé Hory do centra a byl jsem mile překvapen.Zastavte se tam taky! Má-li obec schopné zastupitele a podnikatele, má-li turistovi co nabídnout, jsou-li dobře označeny sjezdy do centra, určitě se tam návštěvníci rádi zastaví a pustí jim nějakou tu korunu, v té době, kdy to bude aktuální už možná euro. Tak nechcete-li být potencionálními nebožtíky v kunštátské dopravní události, chcete-li mít ve městě klid a čistší vzduch, vaše rozhodnutí musí být jasné. Říkáte-li, že vás se to už netýká, tak myslete alespoň na svoje děti, vnuky, pravnuky, ..... , protože situace na silnicích se nezhoršuje rok od roku, ale měsíc od měsíce. A zhoršovat se bude i nadále. Zatím zemře na silnicích "jen" 1300 lidí r
Ladislav Dostál
16:15 - 11.22.2004
Život nade vše!
Vážení spoluobčané, žiji tady 30 roků, učím 20, mnoho let jsem věnoval Kunštátsku jako člen zastupitelstva, různých komisí, výborů ve sportovních klubech i jako jejich předseda. Pro vaši informovanost jsem několik roků tvořil zdarma Kunštátské noviny, pro děti jsem vytvořil vlastní kunštátskou regionální učebnici. Na Kunštátu, jeho okolí a přírodě mi opravdu záleží. Je nutné se však dívat na problematiku obchvatu města očima člověka, který nežije v 19. ani 20. století, ale na začátku století 21.! Vývoj civilizace nelze bohužel, nebo bohudík, zastavit. Klidová oblast Halasovo Kunštátsko byla vyhlášena před čtvrt stoletím. Zkuste se zamyslet, kolik projelo automobilů centrem městysu tenkrát, kolik projíždí městem nyní a kolik asi bude projíždět v době případného dokončení obchvatu, tedy někdy za deset let. Jen zázrakem za poslední desetiletí došlo na kunštátských ulicích k tak málo smrtelným úrazům. Ti, kteří upřednostňují zachování krajiny před ochranou životů kunštátských občanů by jistě změnili svůj názor, kdyby jejich dítě skončilo nedaleko školy pod koly projíždějících kamionů, kdyby se jejich ženy nevrátily z každodenního nákupu nebo by špatně dopadla jejich procházka po kunštátském rynku, ale i v Újezdě či Sychotíně. Názor z novin, že bude Kunštát odříznut od světa není na místě. Těch třicet tisíc turistů ročně, co pojedou do jeskyní, a bude-li opět zpřístupněn zámek, po kladném jednání představitelů obce s uživateli, tak i tam, centrem města budou
marek
12:15 - 11.22.2004
Kunštát je mým rodným krajem. Jsou zde místa takřka magická, kouzelná, jež si člověka získají a rád se do nich vrací - jen tak chvíli pobýt. Je to krajina, kterou si zamilovali mnozí básníci a umělci, tedy lidé schopni vidět a vnímat věci kolem hlouběji než jen z hlediska tzv. kvality života. Kunštát stále ještě má svoji tajemnou přitažlivost a osobitost. Neberme mu ji a nenuťme mu, co všude mají či mít budou. Postavit silnici umí kdekdo, ale vrátit ztracenou tvář už nelze.
Občan
19:44 - 11.20.2004
A ještě jsem zapomněl na to nejdůležitější pane "Tofoj". Kolik to všechno bude stát peněz. Jinak v Bruselu nikdo peníze nepřiklepne. A taky si zkontrolují, zda se vše zakládá na pravdě. To taky bude chvíli trvat. Proto ten spěch.
Občan
19:39 - 11.20.2004
Možná se pane "Tofoj" budete divit, ale začíná se na tom již nyní pracovat. R43 bude spolufinancována z peněz Evropské unie. A to víte, doba se mění a věci začínají nabírat jiný spád, než bylo zvykem. Taková stavba se nepostaví za pět týdnů. Nějakou dobu trvají projekty, příprava, přeložky sítí atd. Musí být tedy jasno předem, kudy stavba povede, kde bude napojení, křižovatky ,atd.
Devon
14:50 - 11.20.2004
Kdo by chtěl mluvit o přírodě, tak ať se podívá ke Zbraslavci, jak tam jistá firma kácela les (u hlinodolů). Kdo by chtěl mluvit o přírodě, tak ať se podívá za Hlubnu, kde jistá firma zničila prostranství těžbou písku a ještě jí byly povoleny drobné trhací práce. Byl špatný den, kdy MěÚ povolil těžby surovin za Hlubnou, stavby fabrik pod Hlubnou, zřízení firmy se sídlem V Lavkách, zřízení skladů v objektu bývalého Lidokovu, atd. Pokud by chtěl někdo chránit Halasův Kunštát, ať napíše petici proti podnikatelským aktivitám, které hyzdí Kunštát (jen tyto - ty "čisté" nevadí) a připojí text pro zalesňování a "zpřírodňování" (skládce by taky neškodila sanace, zrušení a zalesnění).
Tofoj
14:47 - 11.20.2004
V důchodu nejsem, ale znám rychlost dění v ČR. Pokud vím, tak zatím se hádají, jestli R43 začít stavět, takže kdyby za 5 let začali, tak k nám dojdou tak za 10 let. Celkem 15 let... Pravda, to tady ještě budeme (snad :-) ) - to jsem přehnal, ale plánovat něco na dvacetiletku dopředu je podle mě nesmysl - může se toho tolik stát.
Občan
11:48 - 11.20.2004
Pane "Tofoj", vzhledem k Vašim názorům v předcházejících příspěvcích usuzuji, že už jste nejspíše v důchodu. Musím Vás ale vyvést z omylu. I Vy se pravděpodobně dožijete postavení rychlostní komunikace R43, ovšem za předpokladu, že nás všechny nehodláte opustit příští rok.
Copyright 2003 - 2004 Kunstat.cz & Kunstat.net Všechna práva vyhrazena by Kunstat.cz.
Optimalizováno pro MS Internet Explorer 6.xx.
Dopuručené rozlišení 1024x758 bodů a více. Vytvořil Pavel Simon & Zbyněk Velecký.